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dc.creator Musso, Mariel
dc.creator González Caino, Pablo
dc.creator Mustafic, Maida
dc.creator Greiff, Samuel
dc.creator Cascallar, Eduardo
dc.date.accessioned 2018-11-26T13:55:35Z
dc.date.available 2018-11-26T13:55:35Z
dc.date.issued 2017-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7728
dc.description.abstract To understand the cognitive and motivational underpinnings of complex problem solving, using machine-learning modelling of high-performing and low-performing groups, to then analyze the differences between these groups considering all the participating variables and their interactions. es
dc.format.extent 36 p. es
dc.title Understanding the underpinnings of complex problem solving in a higher-education setting es
uade.subject.descriptor Psicología de la Educación es
uade.subject.descriptor Enseñanza Superior es
uade.subject.descriptor Educación es
uade.subject.descriptor Procesos Cognitivos es
uade.proyecto.codigo P17S01 es
uade.proyecto.nombre Patrones complejos en la predicción de resultados en la educación superior: abriendo la “caja negra” de Redes Neuronales Artificiales para su mejor comprensión. es
uade.area Psicología es
uade.linea Psicología Educacional y del Desarrollo es
uade.proyecto.responsable Musso, Mariel F.
uade.congreso 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Tampere, Finlandia. es
uade.instituto Instituto de Ciencias Sociales y Disciplinas Proyectuales es


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