dc.creator |
Musso, Mariel |
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dc.creator |
González Caino, Pablo |
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dc.creator |
Mustafic, Maida |
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dc.creator |
Greiff, Samuel |
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dc.creator |
Cascallar, Eduardo |
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dc.date.accessioned |
2018-11-26T13:55:35Z |
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dc.date.available |
2018-11-26T13:55:35Z |
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dc.date.issued |
2017-08 |
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dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7728 |
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dc.description.abstract |
To understand the cognitive and motivational underpinnings of complex problem solving, using machine-learning modelling of high-performing and low-performing groups, to then analyze the differences between these groups considering all the participating variables and their interactions. |
es |
dc.format.extent |
36 p. |
es |
dc.title |
Understanding the underpinnings of complex problem solving in a higher-education setting |
es |
uade.subject.descriptor |
Psicología de la Educación |
es |
uade.subject.descriptor |
Enseñanza Superior |
es |
uade.subject.descriptor |
Educación |
es |
uade.subject.descriptor |
Procesos Cognitivos |
es |
uade.proyecto.codigo |
P17S01 |
es |
uade.proyecto.nombre |
Patrones complejos en la predicción de resultados en la educación superior: abriendo la “caja negra” de Redes Neuronales Artificiales para su mejor comprensión. |
es |
uade.area |
Psicología |
es |
uade.linea |
Psicología Educacional y del Desarrollo |
es |
uade.proyecto.responsable |
Musso, Mariel F. |
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uade.congreso |
17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Tampere, Finlandia. |
es |
uade.instituto |
Instituto de Ciencias Sociales y Disciplinas Proyectuales |
es |