Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.creator | Musso, Mariel | |
dc.creator | González Caino, Pablo | |
dc.creator | Mustafic, Maida | |
dc.creator | Greiff, Samuel | |
dc.creator | Cascallar, Eduardo | |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T13:55:35Z | |
dc.date.available | 2018-11-26T13:55:35Z | |
dc.date.issued | 2017-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7728 | |
dc.description.abstract | To understand the cognitive and motivational underpinnings of complex problem solving, using machine-learning modelling of high-performing and low-performing groups, to then analyze the differences between these groups considering all the participating variables and their interactions. | es |
dc.format.extent | 36 p. | es |
dc.title | Understanding the underpinnings of complex problem solving in a higher-education setting | es |
uade.subject.descriptor | Psicología de la Educación | es |
uade.subject.descriptor | Enseñanza Superior | es |
uade.subject.descriptor | Educación | es |
uade.subject.descriptor | Procesos Cognitivos | es |
uade.proyecto.codigo | P17S01 | es |
uade.proyecto.nombre | Patrones complejos en la predicción de resultados en la educación superior: abriendo la “caja negra” de Redes Neuronales Artificiales para su mejor comprensión. | es |
uade.area | Psicología | es |
uade.linea | Psicología Educacional y del Desarrollo | es |
uade.proyecto.responsable | Musso, Mariel F. | |
uade.congreso | 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Tampere, Finlandia. | es |
uade.instituto | Instituto de Ciencias Sociales y Disciplinas Proyectuales | es |