Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creator Musso, Mariel
dc.creator Cascallar, Eduardo
dc.date.accessioned 2018-11-26T12:55:04Z
dc.date.available 2018-11-26T12:55:04Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7727
dc.description.abstract Previous research have linked different cognitive processes, motivational-affective factors and learning strategies on math performance. However, we have little understanding about their interactions, and how much each can predict math performance in an integrated model. The present study address this question from a cognitive process-oriented approach. es
dc.format.extent 3 p. es
dc.title Cognitive control processes and math performance: the moderation role of self-regulation factors and learning strategies es
uade.subject.descriptor Psicología de la Educación es
uade.subject.descriptor Enseñanza Superior es
uade.subject.descriptor Educación es
uade.subject.descriptor Matemáticas es
uade.subject.descriptor Procesos Cognitivos es
uade.proyecto.codigo P17S01 es
uade.proyecto.nombre Patrones complejos en la predicción de resultados en la educación superior: abriendo la “caja negra” de Redes Neuronales Artificiales para su mejor comprensión. es
uade.area Psicología es
uade.linea Psicología Educacional y del Desarrollo es
uade.proyecto.responsable Musso, Mariel F.
uade.congreso 29th International Congress of Applied Psychology, Montreal, Canada. es
uade.instituto Instituto de Ciencias Sociales y Disciplinas Proyectuales es


Accesos

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

 

Mostrar el registro sencillo del ítem

 
 

Lima 775 - C1073AAO
Ciudad Autónoma de Buenos Aires

 

Sede Recoleta: Libertad 1340 - C1016ABB
Ciudad Autónoma de Buenos Aires

 

Campus Costa Argentina: Av. Intermédanos Sur 776
Pinamar, Provincia de Buenos Aires

 
 
 

Carreras acreditadas nacional e internacionalmente