Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.creator | Musso, Mariel | |
dc.creator | Cascallar, Eduardo | |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T12:55:04Z | |
dc.date.available | 2018-11-26T12:55:04Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7727 | |
dc.description.abstract | Previous research have linked different cognitive processes, motivational-affective factors and learning strategies on math performance. However, we have little understanding about their interactions, and how much each can predict math performance in an integrated model. The present study address this question from a cognitive process-oriented approach. | es |
dc.format.extent | 3 p. | es |
dc.title | Cognitive control processes and math performance: the moderation role of self-regulation factors and learning strategies | es |
uade.subject.descriptor | Psicología de la Educación | es |
uade.subject.descriptor | Enseñanza Superior | es |
uade.subject.descriptor | Educación | es |
uade.subject.descriptor | Matemáticas | es |
uade.subject.descriptor | Procesos Cognitivos | es |
uade.proyecto.codigo | P17S01 | es |
uade.proyecto.nombre | Patrones complejos en la predicción de resultados en la educación superior: abriendo la “caja negra” de Redes Neuronales Artificiales para su mejor comprensión. | es |
uade.area | Psicología | es |
uade.linea | Psicología Educacional y del Desarrollo | es |
uade.proyecto.responsable | Musso, Mariel F. | |
uade.congreso | 29th International Congress of Applied Psychology, Montreal, Canada. | es |
uade.instituto | Instituto de Ciencias Sociales y Disciplinas Proyectuales | es |