Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creator Keith, Clinton
dc.date.accessioned 2020-06-04T15:34:06Z
dc.date.available 2020-06-04T15:34:06Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10232
dc.description.abstract Part I: The Problem and the Solution -- Chapter 1: The Crisis Facing Game Development -- Chapter 2: Agile Development -- Part II: Scrum and Agile Planning -- Chapter 3: Scrum -- Chapter 4: Sprints -- Chapter 5: User Stories -- Chapter 6: Agile Planning -- Part III: Agile Game Development -- Chapter 7: Video Game Project Planning -- Chapter 8: Teams -- Chapter 9: Faster Iterations -- Part IV: Agile Disciplines -- Chapter 10: Agile Technology -- Chapter 11: Agile Art and Audio -- Chapter 12: Agile Design -- Chapter 13: Agile QA and Production -- Part V: Getting Started -- Chapter 14: The Myths and Challenges of Scrum -- Chapter 15: Working with a Publisher -- Chapter 16: Launching Scrum. es
dc.language.iso en es
dc.publisher Addison Wesley es
dc.title Agile game development with Scrum es
uade.subject.descriptor Diseño Gráfico es
uade.subject.descriptor Diseño Digital es
uade.subject.descriptor Juegos de Video es
uade.subject.descriptor Informática es
uade.subject.descriptor Programas de Computadora es
uade.identifier.isbn 9780321618528 es
academic.materia.codigo 3.4.146 es
academic.materia.nombre Videojuegos es


Accesos

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

 

Mostrar el registro sencillo del ítem

 
 

Lima 775 - C1073AAO
Ciudad Autónoma de Buenos Aires

 

Sede Recoleta: Libertad 1340 - C1016ABB
Ciudad Autónoma de Buenos Aires

 

Campus Costa Argentina: Av. Intermédanos Sur 776
Pinamar, Provincia de Buenos Aires

 
 
 

Carreras acreditadas nacional e internacionalmente