Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creator Lotz, Amanda
dc.date.accessioned 2020-05-19T13:20:46Z
dc.date.available 2020-05-19T13:20:46Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9926
dc.description.abstract 1. Understanding Television at the Beginning of the Post-Network Era -- 2. Television Outside the Box: The Technological Revolution of Television -- 3. Making Television: Changes in the Practices of Creating Television -- 4. Revolutionizing Distribution: Breaking Open the Network Bottleneck -- 5. Advertising after the Network Era: The New Economics of Television -- 6. Recounting the Audience: Integrating New Measurement Techniques and Technologies -- 7. Television Storytelling Possibilities at the Beginning of the Post-Network Era: Five Cases Conclusion: Still Watching Television. es
dc.language.iso es es
dc.publisher New York University es
dc.title The television will be revolutionized es
uade.subject.descriptor Televisión es
uade.subject.descriptor Comunicación es
uade.subject.descriptor Innovaciones es
uade.subject.descriptor Medios de Comunicación es
uade.identifier.isbn 9780814752203 es
academic.materia.codigo 2.8.043 es
academic.materia.nombre Modelos de Negocios en la Industria del Entretenimiento es


Accesos

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

 

Mostrar el registro sencillo del ítem

 
 

Lima 775 - C1073AAO
Ciudad Autónoma de Buenos Aires

 

Sede Recoleta: Libertad 1340 - C1016ABB
Ciudad Autónoma de Buenos Aires

 

Campus Costa Argentina: Av. Intermédanos Sur 776
Pinamar, Provincia de Buenos Aires

 
 
 

Carreras acreditadas nacional e internacionalmente