dc.creator |
De Simone, Paola |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-06T19:22:08Z |
|
dc.date.available |
2018-09-06T19:22:08Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7493 |
|
dc.description |
Artículo publicado en: International Journal of Business and Social Research, vol. 7, no. 1, 2017. |
es |
dc.description.abstract |
This paper investigates the nature of non-market strategies in the case of expanding business in Argentinian. Result of the enquiry presents a new conceptual framework that allow us to understand the Argentine reality in a proper manner. |
es |
dc.format.extent |
2 p. |
es |
dc.title |
Market and policy in Argentina: when business needs from Social Sciences. Exploring the non- market strategies and government in a hybrid regime |
es |
uade.subject.descriptor |
Negocios |
es |
uade.subject.descriptor |
Política |
es |
uade.subject.descriptor |
Mercado |
es |
uade.subject.descriptor |
Ciencias Sociales |
es |
uade.subject.descriptor |
Argentina |
es |
uade.proyecto.codigo |
C16S15 |
es |
uade.proyecto.nombre |
Mercado y Política en Argentina: Cuando el negocio necesita de las ciencias sociales. Explorando las estrategias non market y gobernanza no mercado en un régimen híbrido |
es |
uade.area |
Administración y Recursos Humanos |
es |
uade.proyecto.responsable |
De Simone, Paola |
|
uade.instituto |
Instituto de Ciencias Sociales y Disciplinas Proyectuales |
es |